Cansukelebek3 valla canm aynı benı anlatmıssın bemım de kollarım tasımıyo hıc bsey yapamıyorum gunduzlerı yarımşar saat 3 4 kez uyuyo onda da evv ısı camasır bulasık vs yemegımı bıle kayınvalıdem yaoıyo getırıyolar cnku uyanıkken benm kucagmdan ınmek ıstemıyo hep brlıkte oyun oynayalım tv ızleyelım şarkı soyleyelım ıstıyo cok yoruldm artık bı cozum arıyorum aklıma yurutec geldı ben de koysam 24 saat koymam tabıkı, 😂😂