Glcntna 18 aylık kızım
Anne demiyor
Baba, gel , aç , al , teyze , mama, bitti, düştüm, uf , cikcik, kalk bunları kullanıyor sayabildiğim. Ağzı dolu dolu ama çoğunu anlamıyorum.
1 yaşından 17 aya kadar 5 ay evde cok tv izledi. 1 ay önce tv i kapattık başta zor oldu ama alıştık. Günde yarım saat izliyoruz (doktor önerdi)
Sürekli tekrar konuşturmaya calısıyorum.
Mesela elime kitap alıyorum elime, acaba bu bir elma mı yoksa bir çöp mü buldum buldum bu bir kitap diyorum ama kitabı söylerken gözünün icine bakarak ağzımı aça aça söylüyorum izliyor.
Bu arada saydıgım kelimelerinin yarısını tv kapanınca söylemeye basladı.
Diğer saydıgınız herşey aynı