Kıslar merhaba 18 aylık beneğim sadece baba diyor. Başka kelime yok aslında daha önce dede gel ver diyordu 15 aylıkken onları bıraktı sadece baba var şuan . Herşeyden anlar. Çöpü çöpe at derim atar . Birşey istesem getirir. Parmakla gösterir. Yada elimi tutar beni istediği şeye götürür. Gün içinde kitap okuruz kitap okumayı çok sever kendi getirir oku diye hatta . Kitaplarınıda bilir. Polis kitabını getir derim kitaplığından bulur getirir. Ama bu ay çizgi filmi biraz fazla izledi. Ben evden çalışıyorum babannesi bakıyor ben çalışırken ama bazen erken gidince mesai saatime kadar çok önemli işim varsa bitene kadar açıp kapatıyorum. Ama bugünden sonra kesicem artık onuda bir şekilde halledicem . Siz konuşması için neler yapıyorsunuz