Bnm bebegimde 3 aylık, ben lohusalıgı cok kötü atlattım ve hala da devam ediyor eşimin işten gelme saatini sayıyorum bi an önce Haftasonu olsun istiyorum, hic bi iş yapamıyorum evde bebek uyusa bile basında bekliyorum, tekim, bu günler gecmicek sanıyorum, ilk zamanlara göre daha iyiyim ama bende bazı annelere bakıyorum her işlerini yapıyorlar her seye yatişebiliyorlar, ama ben öyle olamıyorum. Her hagtasonu gezeriz bi yerlere gideriz ama eve girmek istemiyorum eve girince bunalıyorum