Fatmasafi lohusa depresyonunu çok ağır geçirdim ben. Hem de aylarca… Nefret ediyordum her yeni başlayan günden, içim kapkaranlık, hiç güneş doğmuyormuş gibi… Nefes alıp vermekte bile zorluk çekiyordum. Ve daha neler neler… Zamana bıraktım ben, ve o zaman nasıl yaşayabildiğime şaşırıyorum 😔