Tgbc Derya91 İnsan yalnız olmadıgını görünce ister istemez seviniyor 🥰 bu günleri çok özlerim biliyorum ama insan bazen o bedenen o kadar yoruluyorki ahh günler çabuk geçsin istiyor🙇🏻♀️
Okyanusolmak Tgbc biz de öyleydik 😄 4,5 aylık oldu. Yaklaşık 1 aydır özgürlüğünü ilan etti ama yine de emmesi var. Bizde de yeni çıktı kusma. Habire kusuyor. Hayırlısı bakalım :)
Guel_ Tgbc benim bebegin de 2 aylik ve gündüzleri 30-40 dk uyuyo emdikten sonra be tekrar emiyo ve ayni dediginiz gibi kusmaya basladi bu aralar bende acaba cok mu emdi diye düsündüm