Bebeğim 2buçuk aylık. Doğduğu günden beri memeye yapışık yaşıyoruz. Başlarda sütüm az doymuyordur emerken yoruluyordur diye diye bu günlere geldik. Sütüm yetiyormuş kontrollerimiz iyi kilo alımı iyi. Sürekli emmesine (3saatte bir emzirmeyi hiç yaşayamadık. Maksimum molamız yarım saat-40 dk civarı) ve göğsümde uyumasınada alıştım. Ama 2 gündür çok huysuz göğsümde bile sakinleşmiyor ve kesik kesik kusuyor. Az buz değil üstümüz başımız ıpıslak oluyor. Her kusmada hem onun hem kendimizin üzerini değiştiriyoruz o derece çok yoğurt gibi atıyor ağzından. Onu çıkartınca biraz sakinleşir gibi oluyor. Sonra tekrar emmek isteyip birdaha kusma yaşıyoruz. 2 gündür yoğun bi şekilde bu rutindeyiz. Yaşayan varmı:(