Ilkem0909 Sakine38 internetten araştırın bence çünkü bi ilaç degıl aksıne size daha ıyı gelecek bısı benım kızım 8 aylık kullanıyorum sütüm arttı ve enerjim yukseldı çünkü bebekle cok enerjik olunmuyor 😊
Ilkem0909 Sakine38 herbal_kilo_kevser arkadasım ve beslenme koçu ıstersenız bilgı alın illa kullanmak zorunda degılsınız
Sevimnaz Sakine38 8 kilo almıştım 2 ayligiz şu an eski kiloma geri döndüm ama 18 gün enfeksiyondan hastanede yattim o arada verdim😐
2bebeannesiii Gyed ben 9 aylık hamileyken sanki 4-5 aylık hamileymişim gibi görünüyodu karnımın içi genişmiş şimdi 2 aylık olcaz ne ara hamile kaldın da ne ara doğurdun diyolar
Gurbanova Çok şukur hepsi gitti sadece emzirdiyim icin goğuslerim.buyuk o kadar. Gobeyimde cok ufacik. Dogum yapmayan hatta bekar kizlarda bile o kadar var. Bende 6ay once dogum yaptim 2ay icinde zayifladim. Şu an 50kiloyum😖 16kilo almişdim)