Deniz_4773 ben iki yemek kaşığı tarhanayı bi tabak suda bekletiyorum o sırada bi kaşık tereyağ bi kaşık sıvıyağ yarım kaşık salçayı kavuruyorum tarhanayı ekleyip soğuk su ekliyorum kaynayan kadar karıştırıyorum tuz et suyu ekliyorum 5 6 dk kaynatıp kapatıyorum isterseniz şehriye de katabilirsiniz ya da kıyma çok lezzetli oluyor