Eslemsi_04 Minigimbenim ne zmn cıkacak kan sonuclarınız . Korkmayın üzülmeyin hayırlısı neyse o olsun sizin inşALLAH 🤲bebişiniz kac yaşında
Minigimbenim Eslemsi_04 bebişim 21 aylık canım 🙈 tekrar yazmayı unuttum 🥲 gittim görüştüm hamile değilim adet söktürücü hap verdi onu kullanıcam ☺️
Eslemsi_04 Minigimbenim bende 10 gün bitmek üzere hala olmadım ne adet belirtisi ne hamilelik belirtisi var
Eslemsi_04 Minigimbenim evet ben oldun 11 veya 12. Gün cok şükürr Umarım sizde olursunız hemencecik tekrar doktora gidecekmisiniz
Yaseoo Gkce09 doğum yapali 5 ay olacak düzensz oluyorum geçen ayda yaptım test yok bu ayda uygulamaya göre geciktim dün test yaptım negatif bekliyorum
Leyla54 aylizayaz ay bu ay da ben öyle hissediyorum gelecek gibi ama gelemedi bi ne yapacağımı bilmiyorum korkudan test bile yapamıyorum 😔 7 gün oldu heralde