Gkce09 Vallahi bacim benim bugun 16. gunum gecikeli korunuyoruz hamile olma ihtimalim yok icim rahat olsun diye teste yaptim şükür negatif ama niye bu kadar gecikti bilemiyorum ama dogumdan sonra bir iki yil adet düzensizliği normal diyo doktorlarda insan yinede tedirgin oluyor ya. 😬