Trendyol asistana yazdınız mı bide mesaj yoluyla iletişim kurmaya çalışın detaylı bir şekilde yazın derdinizi olmadı şikayet bende milladan alışveriş çok yaptım ilk defa duyuyorum ama paranızın kalacağını sanmam . Süreç fazla uzamış ama eğer milla ise o size bir şekilde döner diye düşünüyorum