Asla başıma gelmez güvenilir yerden alışveriş yapıyorum diyordum dolandirildim bayramdan önce Trendyolmilladan 500 TL’lik alışveriş yaptım ve ürünleri beğenmeyip ertesi günü iade ettim. O günden beri ürün inceleniyor diyor müşteri hizmetlerini arıyorum 3-5 gün içerisinde para yatar diyor Bir aydır ne param yatıyor ne ürünler geliyor bugün tekrar müşteri hizmetlerini aradım firma yanıt vermiyor yasal süreci başlatın diyor şimdi kızlar asıl soruya geleyim ben nerelere şikayet edebilirim bu konuda pek bir bilgim yok bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim