Huma_kus34 Nevşehirde de sallandı baya bide çok yüksek katta oturuyorum ben 10. Kat
Zlhaanne Allah korusun cümlemizi. Evet o korku geçmiyor malesef
BulunurHintKumasi amin amin Rabbim yaşatmasın bir daha