witcher uygulama ilk hafif dalgayı algilayarak uyarıyor sonr güçlü dalga vurmadan aslında çevre illerden gelenler için olanlarda faydali aslında Diyarbakır’da veya çok çok yakında olan bir deprem olsa belki dediğin gibi çoktan başlamış olacak 😕 geçen aylarda malatyaydi sanırım deprem olduğu zaman geri sayım yapmaya başladı ama şiddetini de yazıyor orta siddette sallantı olabilir falan diye 5 küsür deprem olmuştu orada da 15 den geriye sayıyordu telefonu çantadan bulduğumda ama sesli uyarı vardı bu sefer tam 0 oldu hafif sallanma hissetmiştim AVM otoparkindaydik o sırada ama en ustlerde baya fazla sallamış. Bilmiyorum ya bir yandan sileyim gerçekten panik yaptırır diyorum bir yandan da böyle şiddetli depremde uyarı verirse en azından kendimi korunabilecegim bir yere alabilirim belki diye düşünüyorum of çok kafam karışık 😕