Sevvalalp merhaba,aşırı ağlama krizi terleme, saldırma şeklinde oluyordu. Aslında uykuda ama gözleri açık görmüyor mesela, bizi görmüyordu, kendini yerlere atıyordu çığlık çığlığa bağırıyordu tutamıyorduk. Ben önceleri onunla birlikte ağlıyordum korkudan, bişey oldu çocuğa diye. Doktora gittikten sonra daha normal sakin karşılamaya başladım. Günlük uyku ve yemek düzenine dikkat ettim. Daha fazla stres kaynaklarını ortadan kaldırmaya çalıştım. Zamanla düzeldi.