Zlhaanne bizimki kucağa da alsak sarılsak da asla sakinleşmiyordu bi süre ağlıyordu sonra kalkıyordu zaten kusarsa üstünü değiştir çarşafı değiştir uykusu komple dağılıyordu geri uyuması uzun sürüyordu. 20-22 aydan sonra gözle görülür bi azalma oldu halen tekleme ağladığı geceler oluyor fakat eskiye bakınca şükür diyorum. Çok şey denedim ben etki eder mi diye ama zamanla düzeldi. Uyumadan önce duş, akşam yemeğinde yoğurt ayran türü şeyler verdiğim de oldu, uyku rutini hep vardı, son uykuyu erken yaptırma vs vs bunları hep denedim ama tek ilaç zamandı bizim