Canım yan yatır uyuyacagi zaman, besiginde boşluk varsa dönmesin diye yastık koyuyorum ben, reflu yatağı alabilirsin. Mamanı değiştirebilirsin ben de ilk sma optipro aldım kustu dediğin gibi hep aynı şekilde bir kere değil , çok araştırdım benim bebeğimin midesi sıkıntılı çünkü, aptamili öneren çok kişi var diye denedim olmasa AR aptamil alacaktım aldım. Allaha şükür daha iyi.