lilanasi ayy aynısını yaşadım Hasimdi gözümde canlandı ben de aynısı olmuştum hatta annemi bile aramıştım korktum diye. Ama birsey olmamıştı. Ben hep yan yatırırdım. Her mama yemesinde gazını alır yan yatırırdım. Ne günlerdi bee. Kusardi, ishal olurdu geceleri çok korkardım bende çok ağlardım. Eşim sakinleştirirdi birsey olmaz geçecek bu günler diye de öyle de oldu. Sizinkide geçecek sakin kalın korkmayın ama en önemlisi YAN YATIRIN 2 saatte bir yada 3 saatte bir mama saatine göre çevirin. Beşiğini sizin yatağa sıfır dayayın. Alarmınızı mama saatinden yarım saat önce kurun. Kalkıp hem kontrol edin hala yan mı yatıyor diye bence mamasını o uyanmadan yapın. Ben hep öyle yaptım. Ha bide mamayla alakalı değil bende ben sma ile büyüttüm şimdi 1 yaşında