kizannesi06 bu sene yüzde 25 yapması gerekirken yüzde 100 zam yaptı ses etmedik , seneye yüzde 300 de yapsa çıkmıcam işte ben çıkarsam daha fazlaya verecek . Kirayı artıreken insanlara kiramız şu fiyat dediğimiz zaman ay sizin eviniz de sorun mu var o kadar ucuz filan diyorlarmış valla yalan . Devlette hiç bişey yapmaz yapacak olan seçilmedi zaten , böyle bokumuzda boğulur gideriz