kizannesi06 Kızlar çok yoruldum bunaldım 16 aylık bebeğim var ve 7 aylık da hamileyim ev sahibi evden çık diyor kontrat bitiyor artı kızı geliyor eve zaten ve hiç ev yok olanda 10 bin 12 bin biz o kadar kira versek ne yer ne içeriz bu devlet nerde yeter artık kim dur dicek bu düzene asgari ücretten fazla kiramı olur
BuzluKahve kizannesi06 1 litre benzin su an 34,5 lira. Hiçbir şeye şaşırmam artık. Bu ülkede soygun var.
Asyaveannesi04 kizannesi06 Devlet anca lafta şu kadar zam olucak deyip işin işinden çekiliyor, Allah yardımcınız olsun bizim site de ev sahibi ile kiracı silah sıktılar çıkacaksın çıkmayacaksın milleti bu duruma getirdiler artık yazık
Laydaren kizannesi06 kim dur dicek bu düzene Halk diyecekti. Çok yakın bir zamandaydı hatta ama dur değil devam dedi.
Selimikomom kizannesi06 yan komşum taşındı ev sahibi ilana kira için 1000 dolar yazmış. Dolar? Türk lirası doyuramadı çünkü
Tombikdonerartikcokpahali Gel kız alalım çocukları gidelim başa diyeceğim de daha yolun yarısında haklı olduğumuz bir konu için kendi milletimin polisi ile durduruluruz
kizannesi06 Selimikomom Allalhim yedirmesin inşallah ben bugün sahibinden ilanında 1 sene sadece kiraya verilceketir bir sene nakit 140 bin yazmis sen kimsin be nedir bu Basi bozukluk
Beyninizikullanmakucretsizdir Ülkeyi bu hâle getirenlerin, iki yakası bir araya gelmesin inşaAllah. Onlar zenginlik içinde yaşarken halkı, kirayı nasıl ödesem faturayı nasıl ödesem vs. derdine düşüyor. Allah sorsun hesabını diyecek başka şey bulamıyorum…
Asyaveannesi04 Beyninizikullanmakucretsizdir Sonra çıkıp bugün diyor ki muhterem zat tasarruf ekonomisinden yana olalım, israf ekonomisini bir kenara bırakalım milletin aklıyla dalga geçiyor😂😂😂
kizannesi06 Beyninizikullanmakucretsizdir Allah’ım öte tarafta vercek hakkımızida bu dünyada su yavrular rezil oluyor işte. Yazık günah Suriyeli benden iyi hayat yaşıyor benim evim yok onun var
BuzluKahve Asyaveannesi04 kendi ejder meyvesi yerken biz bayat ekmeklerden ekmek köftesi yapalım istiyor.
Beyninizikullanmakucretsizdir Asyaveannesi04 tasarruf ekonomisinden yana olalım, israf ekonomisini bir kenara bırakalım Kendisi neden sarayda yaşıyor o zaman?
Ebrulavinya Asyaveannesi04 az yapıyor adam döndü baktı herkes demek ki memnun ne yaparsam yapayım bari Allah kitap diyorum susuyorlar inanıyorlar bende bindikce bineyim diyor artık ona kızmıyorum ben gerçekten halka ve hakkıma giren herkese kızıyorum oy veren kimse birşeyden dert yanmasın artık bence
nevabilen Karşı çıkan herkes fetocu ilan ediliyor yada vatan haini. Arabanin vergisini ödemeye gittik 2 taksit yapıyor devlet yüzde yüz yapmışlardı bir kerelik diye meğer 2 taksidine de yapmışlar 8bin lira vergi verdim bugün. 300bine aldığım araba olmuş 800bin. Benzin olmuş 36 lira. Onlar istediği gibi herşeyi yapıyor ama sen ben biz yapınca vatan haini oluruz.
Asyaveannesi04 kizannesi06 Emin olun bunlar iyi günler gıda savaşları başlayacak bu gidişle hırsızlıklar, öldürmeler artacak. İnsanlar mama alamıyor ya bebeklerine
nevabilen kizannesi06 valla çok konuşmak isterim de heryere elleri uzanıyor şuan fişlenmiş bile olabiliriz 🤣
Asyaveannesi04 Beyninizikullanmakucretsizdir aaa olur mu öyle şey sonuçta o bu ülkenin Reisi😂😂😂 bilmem kaç bin dolarlık hermes çantalar takılmalı, ejder meyveleri yenmeli
Beyninizikullanmakucretsizdir kizannesi06 ben burda külüstür bir arabaya binerken elin mültecisi lüks arabaya biniyor. Bugün gördük, eşim yol boyu sövdü. Ben kaç yıldır çalışıyorum alamadım elin mültecisi gelmiş lüks araç alıyor dedi.
Dry_cn kizannesi06 konuşsammm küçük bebeğim var ne yapar bensiz hava sıcak cezaevlerinde klima yok konuşmasam gönül razı değil 🤣
neolacaksimdi_ Dry_cn kaç kez yazdım yazdım sildim. Parmaciklarima yazık oldu… Sen benim yerime dile gelmişsin 😂😂😂😂
Asyaveannesi04 Ebrulavinya Memnun tabiki canım kayınvalidem ölüyor adama Allah diye tapıyor bende karısı olsam bende hermes çanta takarım tabi diyor 😂😂
ArasEgeMoms Ebrulavinya ahahah evet çok doğru dur bak 5 yıl içinde daha neler gorucez arabamiz var çok şükür ama hala borcu var yakıta zam geliyo diye bisikletle ise gidiyo eşim bize bu günleri yaşatanlara hakkım haram olsun