Betl_ayazz 31 aylık oğlumda aynı böyle hatta kat ve kat fazlası var . Bazen ağlıyorum sinirimden . Artık sınırlarımı çok zorluyor arkadaşımın kızı da böyleydi 3,5 yaş civarında düzelmiş melek oldu diyor bende bir ümit bekliyorum artık . O zamana kadar bende sinir sistemi kalırsa güneşi göreceğiz inşallah