Güzel anneler oğlumla ilgili danışmak istediğim konular var , sizin çocuklarınız da böyle mi böyle ise nasil bir yol izlediniz .
Yazarsanız sevinirim lütfen .
Oğlum 2 buçuk yaşında ve çok sinirli bir yapısı var sinirlendiğinde ya bana vuruyor ya da kendisini dövüyor saçını çekiyor kendine tokat atıyor .
Ne istediğini bilmiyor örneğin meyvesuyunun pipetini açtım onun için , açtığım için sinir krizine girdi hangi ortama girsek bağırmaları yüzünden herkes bize bakıyor .
Umursamıyorum sakinleşmesini bekliyorum ama umursamadığımı görünce daha çok bağırıyor .
Şefkat göstermeye çalışıyorum bana vuruyor .
Bir ortama giriyorum bütün çocuklar oynuyor bir tek benim oğlum beni yanında istiyor .
Alışverişe gidiyoruz ürünü kasadan geçsin verecem diyorum sinir krizine giriyor . Bağırıyor bir yere vuruyor .
Dur derim beni duymamasızlıktan gelir ve daha hızlı yürür . Telefonla konuşurum ama benim konuşmama izin vermez ve saçma sapan şeyler yapmamı ister konuşmiyim diye . Ne yapacağımı bilmiyorum artık dışarı çıkmak bile istemiyorum . Düşüncelerinizi tavsiyelerinizi alabilir miyim lütfen 🙏♥️