Elo89 YaseminAsel şeker fln koymana gerek yok yararlı bir şey yaparken içine zararlı bir şey katmak ne kadar mantıklı boşver
-_-hUysUzvetatlikadin YaseminAsel kışın petek yaksak bile ben sabah koyardım dolaba birşey olmazdı ama şimdi havalar sıcak ondan dışarda beklediğinde ekşiyor çok bekletme 5 saat falan yeter
YaseminAsel -_-hUysUzvetatlikadin evet bende öyle yapacağım artık dört beş saat yeterli olacak sanırım
Asel_aygn YaseminAsel 5-6 saat sonra direk dolaba kaldırın havalar çok sıcak dolapta dururken bile yoğurt süt eksiyor
YaseminAsel Asel_aygn evet bir gece beklettiğin için böyle oldu sanırım akrabamda üç üç buçuk saat yeterli dışarıda demişti oda hiç tutmadı 4-5 saat denicem yarında
YaseminAsel Hkgezerr27 ev yoğurdu yiyor benim kızım ama hafif eksi oldu yaptığım evin sıcaklığından sanırım mama vermiyorum artık kestik sadece emiyor teşekkür ederim☺️
YaseminAsel 2prens1prensesannesi_ sıcak değilde fazla maya koydum sanırım kavanoz başına iki kaşık koyuyordum ben çokmuş öyle dediler azaltıcam bakalım
YaseminAsel Merve43 öyle denicem bende hem fazla tuttum hem fazla sardım üstünü tutsun diye kış mevsimindeki gibi olmadı☺️
YaseminAsel MinikPandam_ ev gerçekten çok sıcak o yüzden tahmin etmedim daha tutarken ekşiyeceğini bundan sonra 4,5 saat sonra koyacağım dolaba direk ben de
YaseminAsel 2prens1prensesannesi_ o zaman kızıma çay kaşığıyla falan mayalamam lazım yarım litre kadar sütle mayalıcam çünkü
Mrv-dm Bu işin uZmanı olarak yazıyorum tam dört saatte mayalanıyor yogurt oluyor öncesinde açarsanız olmuyor ekşi yoğurdun sebebi dısarda fazla beklemesi malesef benim evde 29 derece civarı