YaseminAsel Elo89 kaç litre süte ne kadar probiyotik yoğurt koydunuz acaba. Ben çok kalın sardım etrafını tıpkı kışın yaptığımız gibi ondan çok sıcakta kaldı demek
Elo89 YaseminAsel günlük içim süt alıyorum 1 lt ( sek süt asla tutmuyor) bir tane probiyotik yoğurt tek yemelik hepsini kullanıyorum ben dediğim gibi dene birde mayaları paylaştır sütü dök karıştır kavanoz kapaklarını ters koy üzerine pike gibi bir örtü yeter 4 saat sonra tamam.
YaseminAsel Minel-inannesi tamamdır ben üç kat falan bez sardım demek ondan oldu yarın tekrar deneyeceğim teşekkürler
YaseminAsel Birkullanici tamamdır bir kaç denemeyle olacak inşallah şimdi kızım da yeni yeni tadacağı için en güzeli olsun istiyorum bakalım☺️
YaseminAsel Birkullanici ben doğumdan öncesine kadar kendim yapıyordum da doğumdan beri sağolsun kayınvalimler yapınca veriyordu şimdi kızıma sürekli taze yoğurt olsun diye tekrar yapmaya başlayayım dedim tembelleştik sanırım denk gelmedi ikidir😂
Elif2288 YaseminAsel çok bence 1 yemek kaşığını tam doldurma bile bide çok azıcık bi çimdik şeker ekle yani ben öyle yapıyorum
Elo89 YaseminAsel şeker fln koymana gerek yok yararlı bir şey yaparken içine zararlı bir şey katmak ne kadar mantıklı boşver
Hkgezerr27 YaseminAsel merhaba bende yeni tadımlara geçtim kızım be ev yoğurdu yiyor ne de hazır laktoz intoleransı olduğu için mamasıyla yoğurt yaptım çok güzel oldu tavsiye ederim
YaseminAsel Hkgezerr27 ev yoğurdu yiyor benim kızım ama hafif eksi oldu yaptığım evin sıcaklığından sanırım mama vermiyorum artık kestik sadece emiyor teşekkür ederim☺️
Hkgezerr27 Küçük meyve püresi kavanozuna 90 cc mama suyundan bir tık sıcak su 4 ölçek mama 3 çay kaşığı yoğurtla mayalıyorum 3 4 saat sonra tutuyor tadı gayet tatlı oluyor taş gibi olmasada kızım severek yiyor
YaseminAsel Merve43 öyle denicem bende hem fazla tuttum hem fazla sardım üstünü tutsun diye kış mevsimindeki gibi olmadı☺️
MinikPandam_ YaseminAsel süt fazla sıcakken mayaliyor olabilir misiniz? Bir de 5 6 saatten fazla dışarıda tutmayın buzdolabına alın mayaladiktan sonra
YaseminAsel MinikPandam_ ev gerçekten çok sıcak o yüzden tahmin etmedim daha tutarken ekşiyeceğini bundan sonra 4,5 saat sonra koyacağım dolaba direk ben de
2prens1prensesannesi_ YaseminAsel bende uzun tutuyorum ama eksiliyor akşamdan mayaliyorum sabaha kadar fırında duruyor sabah dolaba koyuyorum siz mayayi fazla koyuyor olabilirsiniz yada sıcak mayaliyor olabilirsiniz ondan eksiyordur
YaseminAsel 2prens1prensesannesi_ sıcak değilde fazla maya koydum sanırım kavanoz başına iki kaşık koyuyordum ben çokmuş öyle dediler azaltıcam bakalım
Tansukiz YaseminAsel bir kaç kez bende de ekşidi mayaladıktan 4-5 saat sonra üzerine peçete serip dolaba kaldırıyorum öyle geçti havalar çok sıcak olduğu için ekşiyor bir de hangi yoğurtla kürle mayaladığınız önemli ev yoğurdu denedim ekşidi hazır maya denedim ekşidi normal kutu yoğurtla mayaladım tuttu artık öyle yapıyorum