Salis36 canım geçmiş olsun ama bir sorun çıkacağını sanmıyorum benimde bebeğim 4 buçuk aylık doğduğundan beri özele gidiyorum özel hastane doktorları hiç bir konuda kendini riske atmak istemiyor o yüzden en ufak bişeyde ek tahliller falan istiyorlar. Sana şöyle örnek vereyim bebeğim 4 günlüktü sarılık çıktı ve sarılık ölçümü yapıldığında oran sınırın altındaydı ama doktor biz emin olalım kan tahlili yapalım vs dedi. Yani mrda bişey çıkmayacak için rahat olsun. Tabiki tedbir olsun yaptır. Gırtlaktan çıkan seste normal kendi sesini keşfediyor benim oğlumda yapıyor kııh şeklinde bir ses yapıyor gırtlaktan hatta biz çok eğleniyoruz birlikte yapıyoruz. Göz durumu ile ilgili bişey diyemem. Bizim göz muayenesi normal geçti bir tecrübem yok. Ama oyun halısı gibi bişeye uzatıp sallanan renkleri yoğun oyuncaklar tercih edersen tutmaya çalışacaktır.