Salis36 sevgili anne öncelikle geçmiş olsun. Doktorun yönlendirmesini. Ciddi bir hastalık varmış gibi değil de, eğer bir hastalık varsa erken teşhis ve tedbir için bir yönlendirme olarak düşün. İnşallah ve muhtemelen bir şey yoktur ama gözden de bir şey kaçırmadığına emin olmak istemiştir ki bu en iyisi. Sizin de aklınızda soru işareti kalmaz. Bunu düşünün, buna odaklanın. Bir şey varmış gibi düşünürseniz günler geçmek bilmez. Nesnelere uzanmaya tam olarak ne zaman başladı hatırlamıyorum ama sanırım 4.5 5 aylıktı tam olarak bir şeyleri tuttuğunda. Agulama konusunda da her bebek bir değil. 6. Aya kadar vakti var. Siz sürekli konuşun onunla. Karşısına geçip bir şeyler anlatın, sorular sorun. Anlamaz demeyin. O sizden gördükçe yapacaktır. Geçmiş olsun 🙏🏻