Uluhan bebeğiniz daha küçük. Sadece anne sütü alıyorsa normal kafasını hergün yapmayabilir. 10 güne kadar normal diyor uzmanlar. Gaz spazmı vardır bebeğiniz de. Dıştan mesajda yapıp rahatlatin. Sıcak suya havluyu islatip karnına koyun. Tabiki çok sıcak değil. Iliktan sıcak olsun. Karın ağrısına iyi geliyor