Premomezra doğru diyor valla, ben biraz tavuk kızartıp yanına pilav cacık salata yaparım. Şimdi bir ocakta oğluma karışık meyve suyu diğerinde kayısı kaynatıyorum, yarın doğumum var 🥺 bunlar pişince yemeği yaparım. Akşam da taze fasulye yemeği ve köfte yapıcam ben yokken yenmesi için.