Kuzeymomss suyla irmiği pişiriyorum önce muhallebi kıvamına geliyo ilidiktan sonra içine pekmez ya da keçiboynuzu özü katiyorum tatlansin diye. Sonra bebe bisküvisi (ben mamma almıştım) ya da pankekim varsa eziyorum. Bi sıra muhallebi bi sıra bisküvi/pankek bi sıra da meyve (çilek/muz) koyuyorum bazen fındık ceviz filan da rendeliyorum