Buradem16 ikisini de 3 4 gün arayla yaptım zaten önce kan testi yaptırdım sonuç net olsun diye birde normal hamilelik testlerinden aldım hızlı sonuç verenlerden çok şükür onda da çıkmadı zaten testi yaptığım akşam regl oldum biraz stres biraz hava şartları ile alakalı bence kafaya takınca da çok gecikiyor çünkü ben testi yapıp sonucum negatif görünce aksama oldum kafam rahatladı