Bende bu ay olmadım inşallah dedikleri gibi sıcaktandir 2 gün geçti test yaptım negatifdi ama yine emin olamıyorum eğer olmazsam kan vercem..bide psikolojik mi bilmiyorum sanki belirtiler var ay bilemedim ya..3 çocuğum var hiç düşünmüyorum bende spiralle korunuyorum.. 6 ay kadar önce kontrele gitmiştim doktorum koruması devam ediyor hiç bir sıkıntı yok dedi ama ilk defa böyle bir gecikme yaşadım 4 senedir çok da korkuyorum inşallah başıma gelmez gelirsede elimden bişey gelmez 🤦