tutu11 Hilal37 bir cok emzik denedik. Nuk un kauçuk olanını da tutmadi. Avent ultra soft aldim. İlkinde hemen tuttu👍
hasansmom Hilal37 birçok emzik aldım koleksiyon yaptık resmen tutmadı.. ultra air i bebeklerin %98i tutuyormuş diye aldım.. TUTMADI😂😂%2lik dilimdeyiz sanırım😛
ygmr Gizemayvazz benim.kizim.4 ayliken tuttu😂deneyin rahat oluo uukusu gelimce.emzik istio farkinda ya artik herseyin uykusu yokken direk atiyor
zeynepsametkuzey Arkadslar benimde oglum dogali 2 gun oldu emzik gereklimi degilmi almayin kullanmayin dediler hastanede. Ne yapalim ? Daha yeni arastiriyorum
ikos58 [bilinmeyen] aventın ısıklısı var mı sızdr. Bızımkı onu tutmuyor ınternttn arastrdgma gore ucları aynı gıbı sızcr farkı var mı
Tubak Benim oğlumun doğumundan sonra yaşadığım ikinci mucize avent ultra soft emziği verir vermez tutmasıydı sanırım şok geçirdim 😄dedikleri kadar varmış ben de kesin biz %2lik kısma gireriz demiştim ama daha önce wee almıştım ve zorla tutturuyodum bu emzikten çok ümitliydim ve sonuç muhteşem başarılı 👍🏼