Hilal37 Çooook emzik denedim bebeğim tutmadı hiç birini bu emziği çoğu bebek tutarmış .var mı öyle olann
Gizemayvazz Hilal37 bende burda bekliyim 4 ay 7 günlük bebeğim alsam mi tutar mı acaba diye düşünüyorum ?
MercimekDogdu Hilal37 ben de hangi emzigi denediysem tutmadi. En son ultra soft aldim hemen tuttu. Onu da bi deneyin derim
Minikprensim Hilal37 aventin sottie emziğine alışı ilk önce . Şimdi yedi aylık. Ultra air aldım geçen gün hiç yadırgamadı hemen tuttu 😀
ygmr Gizemayvazz benim.kizim.4 ayliken tuttu😂deneyin rahat oluo uukusu gelimce.emzik istio farkinda ya artik herseyin uykusu yokken direk atiyor
Hilal37 Minikprensim bizimki hiç birini kabul etmiyo bi iki kere gece tuttuydu ama bi daha almadı hiç
Nzlcan91 Ben doğduğu gün verdim tuttu 1.5 aylığız hala arada alıyor emziği pek vermek istemiyorum ama aldı
NaimeYilmaz Hilal37 air hava alma konusunda iyi ama soft daha hafıf . Zaten emzık ucu olarak aventın 4-5 modelı bırbırının aynısı
ZeynepKara Hilal37 Annem bana doğar doğmaz verdim diye çok kızmıştı ama şimdi iyiki verdin diyo çünkü sürekli emmek istiyo emzik bulamazsa parmak emiyo 😂😂
Humus Hilal37 2 gunluk bebegim 2. Gunu werdim ultra soft benm ki ilk wermeme aldi hemen tuttuda 😁 ama vermiyorum suan benm mememi redeeder die bi hafta snra baslarim tam anlamiyla kullanmaya die dusunuyorum. Hemen aldii bayila bayila 😁
Bsrmrt Hilal37 benim bebeğimde air i tuttu. Ama baya uğraştım hala sadece uykusu olduğunda ve dışarıda olduğunda tutuyor.