Mutlaka gidin ben 37 derece ile sürekli su koymama ilaç vermeme rağmen gece birden havale geçirdi çok korkunçtu ateş ve öksürük şakaya gelmez hemen enfeksiyon idrar tahlil taraması yapılmalı belki diş diyip geçtiğiniz şey kötü bir enfeksiyon başlangıcıdır en iyi ilcıda doktor verecektir ama takip çok önemli heleki asla uyumayın