Miraysena ates disinda bir belirtisi yoksa doktorluk birseyde yok normalde. 3 gün sonra hala ates devam ediyorsa getirin diyor doktorlar. Ya calpol ya da dolven verin. Ilik bir dus mümkün oldukca da ince ve az giydirin, oda derecesinede dikkat edin cok nämlich ve sicak olmasin, gecer insallah.