calikusuu bak beni iyi dinle. Kesin ama kesin ama kesin ama kesinnnnnn AMELİYAT OLLLLLLLLL !!!!!
ahhh ahhhh başlıkta safra görünce bile tüylerim ulperdi…. Hamileliğimin 3. Ayında başladı tabi ne olduğunu bilmiyordum. Doktorlara gittim gaz sıkışması denildi acillik oldum defalarca en son ok meydanında yatisim oldu o şekilde anlaşıldı. Hamileliğimi burnumdan getirdi. Eğer o olmasaydı hamile olduğumu bile anlamzdim çok rahat geçerdi. 1 buçuk sene boyunca çektim 100 den fazla atak gecirmisimdir. Ben ölüyorum bebeğime iyi bakın dediğimi hatirlarim. O kadar çok çektim ki anlatamam anlatamam sabahlara kadar kivranmalar kusmalar kramplar asla nefes almamalar uzanamamalar. Hamileliğimi ve sonrasını burnumda getirdi. En son bütün testleri yaptıktan sonra ameliyat oldum çok korkuyordum çok arastiriyordum. Ama kesin çözüm ameliyatti baş hekime bile gitmiştim. Gecen sene Ağustos ayında oldum ve kurtuldum hamdolsunnnnnnnnn bebeğim 8 aylıktı. Bı gece hastanede yattım sonra taburcu oldum. O çektiğim sancıların yanında ameliyat çocuk oyuncağı gelmişti bana 😓😓😭😭 hiç zor bı ameliyat değil hemen toparlanmistim nolur lütfen ol ve kurtul ❤️ erteleme o şerefsiz safra seni rahat bırakmaz. Başka bi hamilelikte belki seni mahveder beni ettiği gibi nolur erteleme 😭😭