Ben de çok aşırı korkuyordum ilk ameliyatimdi. Ya bayilamazsam, ya ayilamazsam diye diye kendimi bitirmiştim resmen agsj ameliyattan birkaç gün sonra keşke daha önce olsaydım diye cok pişman oldum. 2 sene boyunca o mide ağrılarını boşa çekmişim resmen, gece uykumdan uyandiracak kadar hem de, serumsuz da geçmezdi. Çok rahat bir ameliyat geçirdim. Kapalı ameliyat oldum, 3 delik ile safra kesem tüm alındı. Ameliyattan çıktığımda aşırı ağrım var gibi hissettim ama aslında narkoz etkisiymis. İlk ayağa kalkmadan sonra sık sık yürüdüm. Bol su içtim, birkac gün sonra bütün işlerimi kendim yapıyordum. Şişkinlik falan olmadı, 15 gün yediklerime dikkat ettim yağlı ağır yemedim yumurta vs, sonra eski hayatıma geri döndüm. Sadece ameliyat sonrası dren takilacagini bilmiyordum ona biraz şaşırdım ama onda da korkulacak bir şey yokmuş