tuanamoms_07 Liliales nefroloğlar da yaz ayında doğum bebeklerin 5-10 mil kadar kaynamış bekletilmiş suyu vermenin böbrek sağlığı açısından iyi olduğunu söylüyor iyi yapıyorsunuz.
Liliales tuanamoms_07 bunu öğrendiğim iyi oldu bebeğim doğuştan tek böbrekli 😊 doğru bir uygulama yapıyormuşum sevindim, teşekkür ederim
1bahar Busel su ver bebeğine doktorum musluk suyunu kaynat ver veya hazır su ver bu sıcak havalarda napsin bebisler:(
DrkAyz Lina2023 emzirirken insan doyup doymadığından da emin olamıyor bu sefer sıcaktan mı yoksa doymadı mı diye düşünüyoruz analık zor 🥹
Lina2023 DrkAyz valla şaştım kaldım bu ara öksürük var gece uyurkende öksürüyor doktor ciğer temiz üst solunum yolu tıkanıklığı var serum fizyolojik ile temizle dedi yaptım geçmiyor
Cemre_61 Busel bezdeki leke yetersiz beslenmeden kaynaklanıyor genelde siz bi doktora danışın isterseniz
Busel Cemre_61 susuz kaldığı için deniyor saat basi emziriyorum ama bir o kadarterliyor şu içinde kalıyor idrar olarak degilde tamamen ter olarak çıkıyor evimiz aşırı sicak vantilatörüde ona zarar verecek mantığı ile tam açamıyorum
angelicsmile Busel emzirmeye ek olarak su da vermelisin hava sıcak suya ihtiyacı var susuz kalıyor yavrucuk
Gmoo Busel su verin yazık kasıkla havalar cok sıcak cunku vucudu su kaybedıyor doktorlar bu dıcakta su verılmesınden taraf
kolonyalimendil Yigitefeninannesi_ bizde 8 aylığınız bizdede azaldı sıvı veriyorum bol bol ama aşırı derecede terliyor 🥲
Hazalkaann Bizimde 3 ay 12 günlük sadece mama alıyor bende küçük biberonda su veriyorum çok sıcak çok terliyor çişli bez sayımız çok azaldı ve turuncu renk zaten iştahı yoktu tam gitti bide idrar enfeksiyonu var
hepmutluolesma Busel benim bebek de 5 aylık kırmızı lekeler var bezinde. Doktora götürdük sıvı yetersizliğinden idrardaki kristalleri döküyormuş. Sıcak hava yüzünden emmek istemiyor. Mama vermeyi denedim onu da almadı. Su bile içmek istemiyor napacağımı şaşırdım
Busel hepmutluolesma benin düzeldi ama dediğiniz birebir aynısını dedi devam ederse şu ver dedi şükür bugün az terledi ve düzeldi. Sicaktan memeyi cidden istemiyorlar ya