YoncaGulce canımm öncelikle sakin ol. Gazı birtek masaj geçirir. Diğer türlü o bu ürünler gazı bastırıyor anlık rahatlama veriyor. Gaz için masaj ve sırta ritmik vuruşlar önemli. Benim kızımda çok gazlıydı. Doktorumuz bu süreç böyle geçecek bir ğrğn kullanmayın olabildiğince gazı çıkartın ve biogai isimli probiyotiği kullanın bağırsak florası düzene girince gaz maz kalmaz demişti. Gerçekten de iki buçuk aylıkken gaz sorunu ortadan kalktı. Düzenli her emmeden sonra gazını çıkarırdım, her yemeğime kimyon eklerdim yumurtama bile 😅. Ve düzenli probiyotiğini verdim bitti şükürler olsun. Şimdi o yaramaz kız bir buçuk yaşında ve yanımda uyuyor.
Bu zamanlar geçecek sabır sabır sabır 🧡