YoncaGulce ne çektik o gazdan 😩yaşayan bilir 😔şimdi 3 ay 8 günlüğüz, rahatladık, uykuları bölünürdü yavrumun. Sab ilaç formunda ben nurse harveys kullandım birde bio gaia . Bu gaz damlası değil probiyotik . İkisini bir kullandım. Fayda etti mi dersen hep aynı gittik, belki daha kötü olacaktı bu kullandıklarım sayesinde olmadı, bilemiyorum. Ama deniyoruz işte her yolu. Sanırım büyüdükçe geçiyor, sabret dua et , yanlız değilsin , aynı yollardan geçiyoruz 🥰