Sadekahvem mustafapaşa mahallesi ev 1 senelik
Balkiz12 tokiyse genellikle 3 4 bin kiralari
Sadekahvem bunun bir nedeni varmı peki
asrinhatasi sen elazığ da mısın
sedasayan1111 şu an trabzondayım yakında geleceğim Elazığ’a 🌸
asrinhatasi vaysss ☺️🌸
@0″sedasayan1111″#p28393616 sen ordaysan ve gitmeyeceksen görüşürüz 🌸
asrinhatasi ben resmen kazık cakmisim ama ilçeye 🥲😂😂 annem merkezde
sedasayan1111 görüşürüz o zaman mutlaka ya 🥲
asrinhatasi merkezde nerede oturuyorsunuz
asrinhatasi ölmezsem görüşelim 🌸 asrın hatasına denk gelmedim demek istemiyorum 😂
Balkiz12 biz 4 ay önce geldik 5.5 kiramız