Balkiz12 0tulayt0 kirada evimiz varda 1300 kiraydı 1800 yaptık bakıyorum herkes cok uyguna vermişsiniz diyor sahiden o kadar yüksek mi ya sizinki😞
0tulayt0 Balkiz12 ne yazık ki boşverin imkanınız varsa kalsın öyle herkes öküz diye sizde öküz olmayın tabi ben takdir ettim sizi ama bi 3 yapsaydınız daha iyi olurdu 😂
Balkiz12 0tulayt0 eşimin tayini çıktı geldiğimiz yerde mecbur 12 veriyoruz başka ev yoktu o kiradaki ev dışında başka getiride yok malesef ama 1800de banada az geldi nasıl olacak bilemedim🙄
0tulayt0 Balkiz12 ben bugün karşı komşumla konuştum evlerimi aynı hatta onun evi daha kullanışlı her anlamda benimkisi arkaya bakar onunkisi caddeye ama onlar 2.500e oturuyormuş şok oldum gerçekten bizim ev sahibi oç çıktı ondan demek ki 😂