Defnekus73 adetli değildim adet olmam için de ilaç verdi adet söktürücü , ben emzirdiğim için olmuyordum bunu söyleyince ilaç kullanabiliriz dedi onu kullandım ve bir kaç gün sonra adet oldum 5-6 gün sürmüştü olmam da . Belki sizin de öyledir ilaç kullanıyorsanız olana kadar kullanmamız gerekiyor . Onun haricinde ben de kan verdim. Acı eşiğim düşüktür çok sakindim takılırken acı hiç olmadı sadece bir ara adet sancısı gibi bir şey hissettim yerleştirirken o kadar. Kanamalarım bir tık arttı ama bu benim vücudumla alakalı , taktırdığımdan beri düzenli adet görmeye başladım . ☺️ taktırdıktan sonra kontrole gidiliyor doktor onda bakıyor bir sorun olup olmadığına. ☺️ hiç korkmayın gerçekten çok kolaydı.