Spiral taktırmıştım öncelikle aklında soru işareti olanlara yardımcı olmak için anlatayım 😊
Takılırken acımıyo benim acı esiğim düşüktür ona rağmen canım yanmadı
İlk üç beş gün regl olmuşum gibi karnım ağrıdı
Yan etki olarak regl günlerim çok uzadı 12 gün sürdü ve sürekli ara kanamalarım oldu berbat bi durumdu
Ve tabi kaydı spiralim 2 ay kullanabildim (iyi ki o süreçte bi kazaya kurban gitmedik 😂) hatta kaymaktan öte acile gittiğimde doktor gelmesen düşecekmis zaten az kalmış dedi ki ben duşta ipini hissetmiştim ve kasıklarımda batma hissi vardı ..
Bende bu şekilde oldu her bünye aynı değil tabi