Ecem__ Canbebek54 bizde isilik olduk kollari ozellikle. terliyor gunde 2 kere yikiyorum bakalim.azalma var.surekli terli gecmesi uzuyor
Canbebek54 Ecem__ evet çok can sıkıcı bir durum. Sırf bu yüzden kış gelsin istiyorum . Gecmıs olsun size de
Araslarcaaa Canbebek54 travazol çok iyi evet ama bizim ki besin alerjisi galiba geçmedi ne yaptıysam mahvoldu oğlum altını hiç bezlemiyorum bile artık neredeyse sürekli yıkıyorum ona rağmen geçmedi