incitanem0302 ya doktorlar sıfır ekran diyor evet ama bizimkide az çok bakıyordu ama 1 aydır neredeyse açmıyoruz şarkı dışında, bizimki soluksuz bakıyordu farkediyordunuz ben taaki hareketleri değişinceye kadar doktora gittik 9-10 aylık falandı bize resmen otizmden şüphelendiği ni hissetitrdi hep o tarz sorular sordu ve aşırı korktuk hastaneden ağlayarak çıktık eşimle. Gelişim uzmanına yönlendirdi gayet normal bebeğiniz ayıyla uyumlu gidiyor dedi 14 ay bidaha gelin dedi