ssonguul olabilir. Kızıma da sütüm yetmediği için mama başladık onuda 7.ayda bıraktı kendisi. Ek gıdaya başlayınca mma istemedi eliyle ittirdi. Sıradaki yemeklerden istiyordu bende zorlamadım onuda bırakmış olduk 😄 meyve verin dolaptan serin serin mısır yapın hem tok tutuyor hem değişik geliyor. Kızımda iştahlı bir bebek ama yazın 3 ay yemek yemez ite kaka aynısı sıcaktan oluyor 😣