O1Anne Anladım canım hiç üzülme kilo bu alınır elbette bende çok takiyodum etrafındakiler zayıf deyip duruyolardi aslında normaldi ama topis değildi yani ama işte insanın psikolojisini bozarlar canım yeter ki sağlığı yerinde olsun gerçekten diyorjm bak boyu uzasın kafa çevresi büyüsün kilo da alınır canım şimdi benim oğluma zayıf diyolar minyonum o benim deyip geçiyorum hiç te takmıyorum kafama 😂