aselliyam23 Elevka_96 evet yok malesef ama 10 dakkada bir bezi sulu sulu oluyor normal mi bu sizdede boylemiydi bide poposu artık kıpkırmızı oldu yara olmaya doğru gidiyor baya kötü oldu
aselliyam23 Cerenozdamar evet ya bugün rahat 20 bez gitmiştir ve poposu çok kötü durumda hametan sürüyorum bende ama baya kötü durum umarım o kadar sürmez ya bide bebeğimin alerjisi var yani yoğurt falan maalesef tuketemiyor🥺
Nur_61 aselliyam23 eğer devlete gitti iseniz takıyorlar bizde sabah devlete gittik ağızdan bir ilaç verdi yarım saat bise yemesin dedi tekrar kustu akşamına özele götürdüm Bi serum taktılar cocuk hemen kendine geldi eğer imkanınız varsa özele Bi gidin vocuk susuz kalmış olabilir yorgun düşmüştür
Nur_61 aselliyam23 aksine bu tür hastalıktan yemesi için zorlamayın diolar çünkü yedikçe kusuyo daha kötü oluyo cocuk bu sefer biz zorlamadik şükür iki güne yemesi düzeldi şuan çok iyi
Woman35 aselliyam23 sıvı şeyler verin çoğunlukla sıvı kaybını da dengeler çıkarırken de zorlanmaz ne zaman yazdı ki doktor ilacı etki etmesi lazımdı aslında
Annisvebebisi Woman35 gerçekten normal değil. Daha önce adını duymadığımız bir sürü hastalık öğrendik resmen. Bu kadar olmamalı. Eskiden en çok grip vardı, oydu. Gerçekten yeter. Anneler olarak yıprandık.
Nur_61 aselliyam23 zinobest die vitamin verdi doktor ek olarak onu verdim zorlayinca kustu sürekli o yüzden zorlamadim yemesi için toparlayinca kendisi istedi yemek